Logo Znt

Bartkiewiczówny 90–92, Drzewieckiego 13–15

Lista kontaktów

Zarządca
Sławomir Bednarski
667-671-321
s.bednarski@znt.biz.pl
Zarządca
Jarosław Bednarski
693-729-680
j.bednarski@znt.biz.pl
Media
Monika Mariańska-Kiełbasa
(56)623-66-23
media@znt.biz.pl
Dział naliczeń
Agnieszka Woźniak
(56)623-66-23
czynsze@znt.biz.pl
Sprzątanie i opieka nad zielenią
Speed Clean
785-293-592
Zapraszamy do naszego biura od poniedziałku do piątku w godzinach
8.00 - 15.30
ul. Kozacka 17-19/7

Jak zgłosić problem?

Usterki i awarie zauważone w częściach wspólnych nieruchomości należy zgłaszać do biura zarządcy pod numer telefonu (56)623-66-23.

Można też zadzwonić na poniższe numery:

Zakład Usług Technicznych „Rumińscy”

Zgłoszenie awarii: wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania,

ciepłej wody, elektrycznych, ślusarskich, awarie domofonów i inne

Zgłoszenia są przyjmowane:

w dni powszednie w godz. 8 00 – 22 00,

niedziele i święta w godz. 10 00– 22 00

pod nr telefonu tel. (56) 645-50-60, 509-930-385

Jak znaleźć swojego dzielnicowego?

Na stronie policji można znaleźć swojego dzielnicowego. Pomogą oni w:

  • Rozwiązywaniu konfliktów sąsiedzkich
  • Podstawowych problemach prawnych
  • Udzielaniu pomocy ofiarom przestępstw
  • Udzielaniu pomocy ofiarom przemocy w rodzinie
  • Rozwiązywaniu problemów rodzinnych o podłożu patologicznym (alkoholizm, narkomania)
  • Pomogą nieletnim zagrożonym demoralizacją
  • Inspirowaniu najskuteczniejszych metod technicznych zabezpieczenia mienia
  • Przeciwdziałaniu zjawiskom sprzyjającym popełnieniu przestępstw i wykroczeń

Przydatne numery alarmowe


Numer alarmowy112
Pogotowie ratunkowe999
Straż pożarna998
Policja997
Pogotowie wod.-kan.994
Pogotowie ciepłownicze993
Pogotowie gazowe992
Pogotowie energetyczne991
Straż miejska986

Dlaczego warto używać e-kartoteki?

E-kartoteka to nowoczesne i wygodne narzędzie, które przynosi korzyści właścicielom lokali.

  • Przejrzystość i łatwy dostęp do danych – właściciele mają stały dostęp do informacji o opłatach, rozrachunkach oraz zużyciu mediów.
  • Automatyczna aktualizacja – płatności są natychmiastowo widoczne, a dane aktualizowane w czasie rzeczywistym.
  • Bezpieczeństwo – wszystkie dane są przechowywane w systemie z wysokim poziomem ochrony.
  • Oszczędność czasu i kosztów – brak konieczności drukowania i przesyłania papierowych dokumentów, a także szybka komunikacja.
  • Wygodna kontrola rozliczeń mediów – łatwe monitorowanie zużycia mediów i wykrywanie nieprawidłowości.
  • Generowanie raportów – łatwe tworzenie raportów finansowych i zestawień kosztów.
  • Ekologiczne rozwiązanie – redukcja zużycia papieru dzięki cyfrowemu przechowywaniu dokumentów.

E-kartoteka to klucz do efektywnego i przejrzystego zarządzania Wspólnotą Mieszkaniową, oszczędności i lepszej komunikacji między właścicielami a zarządem.

Jak używać e-kartoteki?

Logowanie

Aby zalogować się do swojego konta w e-kartotece, należy wpisać w przeglądarce internetowej (np. Firefox) adres: www.e-kartoteka.pl i nacisnąć enter. Po wczytaniu strony startowej usługi należy wpisać login oraz hasło (otrzymane od administracji budynku). Jeśli użytkownik poda w konfiguracji konta poprawny adres e-mail, będzie mógł zalogować się podając zamiast loginu ten adres e-mail oraz swoje hasło.

Aplikacja mobilna

Z e-kartoteki można korzystać także po przez aplikację mobilną. Po zalogowaniu na konto (na stronie e-kartoteka.pl) należy kliknąć z prawej strony w czerwony pionowy pasek „Aplikacja mobilna” gdzie można zobaczyć krótki filmik o możliwości instalacji aplikacji. Można także pobrać instrukcję i zainstalować aplikację mobilną w swoim telefonie.

Chcę odzyskać login i hasło do e-kartoteki

Aby odzyskać login i hasło (jeżeli hasło nie zostało zmienione) uzupełnij formularz. Nasi pracownicy po otrzymaniu e-maila odpowiedzą Tobie na niego.