Lista kontaktów
8.00 - 15.30
ul. Kozacka 17-19/7
Jak zgłosić problem?
Usterki i awarie zauważone w częściach wspólnych nieruchomości należy zgłaszać do biura zarządcy pod numer telefonu (56)623-66-23.
Można też zadzwonić na poniższe numery:
Zakład Usług Technicznych „Rumińscy”
Zgłoszenie awarii: wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, elektrycznych, ślusarskich, awarie domofonów i inne.
Zgłoszenia są przyjmowane:
w dni powszednie w godz. 8 00 – 22 00,
niedziele i święta w godz. 10 00– 22 00
pod nr telefonu tel. (56) 645-50-60, 509-930-385
Jak znaleźć swojego dzielnicowego?
Na stronie policji można znaleźć swojego dzielnicowego. Pomogą oni w:
- Rozwiązywaniu konfliktów sąsiedzkich
- Podstawowych problemach prawnych
- Udzielaniu pomocy ofiarom przestępstw
- Udzielaniu pomocy ofiarom przemocy w rodzinie
- Rozwiązywaniu problemów rodzinnych o podłożu patologicznym (alkoholizm, narkomania)
- Pomogą nieletnim zagrożonym demoralizacją
- Inspirowaniu najskuteczniejszych metod technicznych zabezpieczenia mienia
- Przeciwdziałaniu zjawiskom sprzyjającym popełnieniu przestępstw i wykroczeń
Przydatne numery alarmowe
Numer alarmowy | 112 |
Pogotowie ratunkowe | 999 |
Straż pożarna | 998 |
Policja | 997 |
Pogotowie wod.-kan. | 994 |
Pogotowie ciepłownicze | 993 |
Pogotowie gazowe | 992 |
Pogotowie energetyczne | 991 |
Straż miejska | 986 |
Dlaczego warto używać e-kartoteki?
E-kartoteka to nowoczesne i wygodne narzędzie, które przynosi korzyści właścicielom lokali.
- Przejrzystość i łatwy dostęp do danych – właściciele mają stały dostęp do informacji o opłatach, rozrachunkach oraz zużyciu mediów.
- Automatyczna aktualizacja – płatności są natychmiastowo widoczne, a dane aktualizowane w czasie rzeczywistym.
- Bezpieczeństwo – wszystkie dane są przechowywane w systemie z wysokim poziomem ochrony.
- Oszczędność czasu i kosztów – brak konieczności drukowania i przesyłania papierowych dokumentów, a także szybka komunikacja.
- Wygodna kontrola rozliczeń mediów – łatwe monitorowanie zużycia mediów i wykrywanie nieprawidłowości.
- Generowanie raportów – łatwe tworzenie raportów finansowych i zestawień kosztów.
- Ekologiczne rozwiązanie – redukcja zużycia papieru dzięki cyfrowemu przechowywaniu dokumentów.
E-kartoteka to klucz do efektywnego i przejrzystego zarządzania Wspólnotą Mieszkaniową, oszczędności i lepszej komunikacji między właścicielami a zarządem.
Jak używać e-kartoteki?
Logowanie
Aby zalogować się do swojego konta w e-kartotece, należy wpisać w przeglądarce internetowej (np. Firefox) adres: www.e-kartoteka.pl i nacisnąć enter. Po wczytaniu strony startowej usługi należy wpisać login oraz hasło (otrzymane od administracji budynku). Jeśli użytkownik poda w konfiguracji konta poprawny adres e-mail, będzie mógł zalogować się podając zamiast loginu ten adres e-mail oraz swoje hasło.
Aplikacja mobilna
Z e-kartoteki można korzystać także po przez aplikację mobilną. Po zalogowaniu na konto (na stronie e-kartoteka.pl) należy kliknąć z prawej strony w czerwony pionowy pasek „Aplikacja mobilna” gdzie można zobaczyć krótki filmik o możliwości instalacji aplikacji. Można także pobrać instrukcję i zainstalować aplikację mobilną w swoim telefonie.
Chcę odzyskać login i hasło do e-kartoteki
Aby odzyskać login i hasło (jeżeli hasło nie zostało zmienione) uzupełnij formularz. Nasi pracownicy po otrzymaniu e-maila odpowiedzą Tobie na niego.